slagna hjältar

hej hopp, det var inte igår.

Torsdagen var fin, träffade amanda, käkade på thailina FESTADE. varför inte lixom, kommer aldrig glömma den kvällen hahaha.
Vi sov hemma hos mig på natten.
Dagen efter blev det fin mat på gatuköket sen så var det helt plötsligt fest igen, först var det inflyttningsfest hos amandas bror, efter det blev det stan.
jag drack lite för mycket åkte hem vid 5 tiden.

Lördagen spenderade jag i soffan och mådde som jag förtjänade.
På söndagen (igår) jobbade jag från 8 till 2 sen så försökte jag fixa ny telefon för att min gamla är pajjad som fan.
Kl 4 åkte jag och filip och hämtade hem lillprinsen.
Första natten var jobbig, har var ledsen och jag var trött, är ju vann vid att sova utan problem.
Jag har fortfarande inget namn till honom, börjar känna lite panik.
Man måste ju kunna kalla honom något.

FAN FAN FAN.

just nu sussar vovvarna sött, dom har bussat sen kl 8 i morse.







Jag vet inte vad jag ska tro
eller vad jag ska tycka
vem kan man lita på egentligen?




Kommentarer
Postat av: mammsen

Hejje

Han ser ju söt ut där han ligger den lille prinsen;)

Hoppas du hittat namn till honom nu gumman.Hur går det med att hitta mobil?

Det där med att lita på folk eller inte...svårt men om man inte VET säkert så kanske det finns grund för ett samtal med den personen?!

Hoppas du hittar rätt på alla vis.Puss Kram

2009-10-12 @ 15:34:23
Postat av: Sofie

Hej! Hoppas ni mår bra alla :) kul att du skaffade honom helt plötsligt! måste vara skitkul med en till hund. Jag gillade Bono, Akilles eller Melvin, vilka väljer du mellan, allihopa eller? melvin är supersött på en hund som ser tuff ut haha. kram

2009-10-13 @ 10:36:47
Postat av: sara

vad är det gumman? :s vad är det du inte vet och nte kan lita på? <3

2009-10-13 @ 11:03:30
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0