shake your body

hallåja,

har jobbat idag, lugnt och skönt va det på maxi idag.
Efter jobbet så körde jag hem och lagade mat, efter det så bar det av till malmö tillsammans med min bror mattias och min lillsis beckis. vi skulle dansa på amiralen en dansskolan i malmö där mina systrar dansar och min bror gör sitt projekt arbete.

Dansen gick vell helt ok, cool dans, riktig pussycat doll inspirerad, men det var evigheter sedan jag dansade, riktigt bra magträning blev det dock.
Efter lektionen gick vi till bilen och mötts av en ful liten jävla lapp på min framruta. BÖTER....
FAN FAN FAN den 6 varje månad mellan 19-22 får man inte stå där jag stod, asså vad är oddsen?

mina livs första bötter, tack som fan.

desperate housewifes sjätte säsong hade premiär idag, jadå.

nu ska jag tillbringa dom sista timmarna av dagen i soffan, jobba imorgon igen.





peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! allt bra? :)

2009-10-07 @ 19:39:10
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0