powerwalk

hejsan.

igår var jag som sagt på vårdcentralen och fick recept på pencillin så att jag slipper skiten.
Jag åkte direkt till apoteket på familia och hämtade ut dom underbara tabletterna så gav effekt redan efter 4 timmar, på kvällen kände jag knappt av urinvägarna alls.
Idag är jag nästan helt prima.

Jag gick även in om telenor och fick avslutat mitt ena abonnnemang ÄNTLIGEn, telenor har gjort fel så att jag har fått betala 3 räkningar som jag inte skulle ha behövt. dom har lixom missat att säga upp det.
Men nu är det gjort och jag ska få ersättning för pengarna jag betalt extra.

Jag åkte hem och byte om och tog en finfin runda med SuperSnällaSilverSara.
nästa gång blir det fika oxå ;)

Gammal bild :)

jag hann precis komma hem och säga hej till filip innan det var dags att promenera igen. jag, Filip Buddy och Dexter åkte till kågeröd för att gå en nästan 2 timmar lång runda med micha och hennes hund Stifler.

Idag ska jag jobba vid 3, var tvärsäker på att jag skulle jobba kl 1 så nu har jag några timmar till att softa.


Peace ♥ and ketchup



Kommentarer
Postat av: sara

SupeSnällaSilverSara :D findus är en hona ja xD haha! fika nästa gång :D <3

2009-10-23 @ 14:57:36
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0