orkar inte mer

Jag vill bort härifrån, trycka på pause knappen ett tag.
Jag hade kunnat ge allt för 2 veckor, 3 eller 4 veckor på hawaii eller i karibien.

Vill resa bort nu.


Känner för att sätta mig ner och gråta.


Jag vill resa till ett land där man kan både surfa och snorkla.
Ett land med harmoni och lugn.
Jag vill leva några veckor utan tid, bara ta det lugnt och göra det man känner för när man känner för det.
Slippa tid och krav, sova när man är trött och vakna när man känner sig utvilad.



Bara njuta av livet en stund
.





Kommentarer
Postat av: sara

jag kan resa med dig! <3

2009-10-30 @ 15:55:23
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Så kände jag för två månader sedan när mitt förhållande tog slut. Nu inväntar jag snösmältningen på Kebnekaise för att förverkliga den där drömmen jag har. Att bara leva i nuet utan bekymmer.

2009-10-30 @ 19:26:31
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0