kärlek

fy sören som det haglade innan, stackars buddy ville inte gå utanför dörren, men vi var så illa tvugna.
Jag skulle vara på jobbet kl 1 och halv 1 öppnade himlen sig så det var bara att springa till bilen haha.

Jobbade till kl 9 sen så åkte jag hem till min killar.
Har tränat lite tricks med buddy idag. vi har tränat kryp en hel del känns som att han har glömt det tricket lite.



min underbaring, visst är du olydig och lite galen imellanåt men när du lägger din söta huvud i mitt knä så kan jag inte annat än att älska dig.

Och du mitt söta lilla charmtroll, jag är helt säker på att jag kommer älska dig precis lika mycket som jag älskar resten av mina galningar.




nu ska jag nog sova, jobbar kl 10 imorgon.

peace ♥ and more love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0