jobba på

hej hopp, har shoppat lite fint idag, ett par snygga chinos från gina, en vit bas tröja och ett mörk grått linne.

har jobbat mellan 11-18 idag, roliga arbetskompisar på jobb idag så dagen har varit rolig och smärtfri.
min vovve kommer hem i helgen så jag hade velat festa en antingen på fredagen eller lördagen för det lär ju dröje ett tag tills man kan gå ut och parta igen.

skulle ha jobbat lördag morgon men lyckades byta till mig ett kvällspass så att jag kan festa lite på fredagen men min partygirl amanda ska på fest hos sin bror så det var ju mindre roligt då det hade varit skoj att festa med henne.

ska jobba söndag morgon så på lördagen kan jag knappast gå ut, fan fan fan.
får helt enkelt hoppas på att det löser sig till det bästa.

sitter just nu och äter mumsiga jordgubbar och lite mörk choklad.
ska snart träna lite.



peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0