en överraskning

hej hopp, igår kväll kissade dexter i soffan när vi skulle sova, så han åkte ut i köket och vi fick sova med endast påslakan.
Han var tyst hela natten, men kl 6 på morgonen började han yla, så jag gick ut med honom och sen fick han ligga hos oss i soffan resten av sovtiden.
Vi vaknade inte föränns kl 12. för filip mådde dåligt idag och åkte senare till jobbet.

Nu har vi ätit och just nu busar hundarna för fullt och jag sitter vid datan.
kl 4 ska jag vara på jobb.

Jag söker på google efter roliga och spännande saker att ge bort i julklapp.
Det är svårt det där, jag vill ge bort något som personen verkligen blir riktigt glad för.
Inte en tråkig leksak eller en prydnadsgrej.

jag får leta vidare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0