mtv breakfast club

Tjena hejsan, jo jag lever men har dessvärre inte varit så jätte taggad på att blogga.

Jobbade hela helgen.
Nu är det måndag igen, ny vecka nya planer.
i slutet av denna veckan kommer en liten engelsk bulldog att flytta hem till oss.
vi håller på att fixa till i extra rummet på ovanvåningen så att buddy och den lille har ett rum att vara i dom gångerna vi åker iväg och inte kan fixa hundvakt.

har hittat sjukt coola NFL tröjor och skarfsar till vovvarna, haha








Det är bara att välja sitt favorit lag, finns hur mycket som helst.
gillar man inte amerikansk fotboll så så finns det grejor från NBA och och NBL oxå och så klart lite soccer grejor.

lyssnar på mtv och städar för tillfället, mtv spelar skitbra musik idag, blir helt happy.
mtv breakfast club <3 <3 <3

Idag börjar jag jobba kl 17.00 lite lökigt att börja så sent haha, men fan så soft.
jag hoppas på att sara slutar kl 3 idag så att vi kan gå ut och motionera innan dess.

Idag är det 80 dagar kvar till julafton och endast 56 dagar till den 1 december, jadå

Saknar min manda darling som fan.


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: sara

ut och gå hann vi allt :D

2009-10-05 @ 16:59:31
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0