julgott

detta är ett choklad jag är nådigt sugen på att prova



med smak av ingefära, kanel, kardemumma och kryddnejlika juligare än så kan det ju inte bli.

här är några andra grejor som känns juliga



xider winter, den glittrar som snö och smakar ganska gottis.



ballerina pepparkaka, har inte smakat ännu men den verkar god.



sandwich pepparkaka och sadwich lussebulle, pepparkakan har jag smakat och den gillar jag,
är inte 100 på om jag har smakat lussebulle men jag misstänker att den är god. har du någonsin smakat äcklig lussebulle? nej precis



polly x-mas är oxå en riktig smakupplevelse pollys i med smak av glögg, kanel, marsipan, vanilj, saffran och knäck den funkar för mig så länge man inte får tag på en med smak av marsipan urk.


julmust till din sodastreamer, smakar väll helt okey, men jag föredrar att köpa julmust på glasflaska.
Den smakar bäst så.

och sist men inte minst så har vi min favorit


skånska pepparkakor såååååååååå goda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0