dags att börja leva

hallå lita ;)

första dagarna med lilleman har gått bra, han och Buddy gillar varandra.
han äter, kissar och sover haha så allt är som det ska vara.
vi var hemma hos Amanda och Lusse igår och brainstormade namn för tusende gången typ.
Men igår när jag kom hem så bestämde jag mig, han ska heta Dexter.
Det är coolt och anorlunda och han är nog en liten Dexter.







dom senaste dagarna har jag kännt mig rent ut sagt förvirrad och ledsen.
Jag orkar inte vara ledsen längre det är dags att börja se glaset som halvfullt istället för halvtomt.

Jag läste några citat på johans frys som träffade mig klockrent

"Folk är så upptagna med att leta efter den stora lyckan så att dom helt missar alla dom små"
"man ska inte tänka på dagarna man har förlorat utan dagarna som man har kvar"
"räkna ögonblick och inte dagar"

man får helt enkelt skapa sin egen magi och sluta gå och vänta på att den bara ska dyka upp.
och det är precis vad jag ska göra.
Resten av detta året ska bli toppen och år 2010 tar vi tag i när det kommer.

Är så glad för min familj, min fina vänner, min underbara pojkvän, mina små prinsar, att jag har ett jobb och tusen fler saker.



peace ♥ and sunshine

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka söta bilder på hundarna, den valpen är ju urgullig

2009-10-13 @ 13:07:50
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: mammsen

Hej gumman

Hittade detta o tänkte på dig...

Det bästa med framtiden är att den kommer med en dag i sänder

Hade fixat frukost på sängen till beckis men hon vände sig om o sov vidare bara...s

Hennes lilla mage har inte fått något vettigt i sig på flera dagar nu...så jag ska väcka henne nu strax igen o tvinga i henne en liten bit rostad macka.

Hade varit kul o träffa Dexter nu innan han växt en massa ;)

Ska vi köra till IKEA o spana in allt julpynt??

Puss kram

2009-10-14 @ 08:55:21
Postat av: sara

dem citaten procka rätt här med. känner också mig nere o så :/

2009-10-16 @ 10:45:58
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: sara

så underbar mamma du har :) "super duper mamma number one" <3

2009-10-16 @ 10:47:08
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

det är mycket att vara glad över :)

2009-10-17 @ 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0