Till min prins

Du är min första riktiga kärlek, den enda som får mina knän att skaka och mitt hjärta att gå på högvarv.
Första tiden med dig var som i en saga.
Du tog mig med storm men dina fina ögon, dina mjuka läppar och ditt stora hjärta.
Du gick hem till mig i en månad utan att klaga en enda gång, jag har aldrig känt mig så värdefull som jag gjorde alla gångerna du låg och tittade i mina ögon och höll mig hårt i din famn.

Jag har aldrig blivit så uppvaktad och efterlängtad förut.
Du gjorde så fina saker, tog med mig på små oförglömliga äventyr.

Du kallade mig för din stjärna, din bajbi, din prinsessa och din älskling.
Jag kommer aldrig någonsin glömma vår första kyss.
så många fjärilar i magen som jag hade då har man nog bara en gång i livet.

Nu snart 5 år senare så älskar jag dig fortfarande lika mycket.
Du är solen i mitt liv.
klart vi bråkar i bland men vi somnar aldrig osams.

Dom gångerna jag har känt för att ge upp så har du alltid velat kämpa för oss.
Din famn är det ända jag tänker på när jag känner mig ledsen och vilse.

Jag vet om att vi har många år framför oss tillsammans.
Du är så mycket mer än bara en pojkvän för mig,  du är min kärlek, min vän, min livskamrat.





ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA.



Kommentarer
Postat av: sara

så fiiiin :')

2009-11-01 @ 21:15:55
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Susse

va fina bilder, hörru gumman kan jag få en önskelista o skicka till el tomten av dej o din prins ;)

Puss

2009-11-03 @ 07:51:13
URL: http://crazysusse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0