peanut butter and jelly time

Tjena på hejsan och sånt.....

Igår var jag hemma hos mamma nästan hela dagen.
Vi åkte till familia och sen så lagade vi hasselbackspotatis, biffar och sås.
På kvällen kom filip och amanda oxå dit.

Inatt sov amanda darling hos mig ;)
Det blev både negerbullsmet, skumtomtar och lite p-e-pp-ar-k-a-k-o-r hahaha.
Vi kom i säng rätt sent så idag känner jag mig lite sleten.

Det blev peanut butter and jelly mackor till frukost, med ett stort glas kall mjölk framför kvarteret skatan.


Amanda åkte precis hem.
Så jag ska nog hänga upp tvätten snart och kanske städa lite, men innan dess så ska jag mysa lite till i soffan med vovvarna.

Kommentarer
Postat av: sara

aha :p det förklarar saken ;) <3

2009-11-16 @ 16:21:46
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: alexandra

visst är jag :) man behöver piffa till sig själv nu i detta höstmörker:) Kramis

2009-11-19 @ 10:45:55
URL: http://alexisreistad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0