Halloween

I fredags var jag ute och gick med min promenad partner SARA, Riktigt duktiga är vi.





Efter promenaden så blev det lite mys med mina hundar och sen så bar det av till Duveka där jag träffade Amanda darling, hennes bror Emil och hennes pojkvän Johan.

Dom skulle ut på korpjakt, för kråkorna dödar och äter upp johans små hjortar.
Vi gick en jävla bra bit, haha.
Jag passade på att prova panga lite med hagelgeväret. hahaha det gick vell lite så där.

Vi filmade men det gick tyvärr inte att lägga in på datorn, men jag kan bjuda på en härlig bild på amanda och hennes krigare.



Buddy och Dexter <3




På kvällen så stack jag och älskling till väla för att köpa present till min moster och lite utstyrsel till maskeraden.



Lördag morgon var man duktig och gick ut och gick med sara <3
Sen så gjorde jag en riktigt god ugnspannkaka som Buddy åt upp, nästan hela.
Jag satt sen i soffan och fixade håret i lugnt tempo till klocka blev 6, då var det dags att klä på sig och sminka.

Kl 7 åkte vi hem till mamma där mattias och hans tjej redan börjat dricka, filip och jag var inte sena med att hänga på.

En timme senare satt vi alla i mammas bil på väg in till stan, först så var festen ingen höjdare, alla höll sig till dom man kände och musiken var låg, men den blev bättre och bättre med tiden och kanske med drickandet hahahaha.

GRATTIS TILL MOSTER ÅSA SOM FYLLDE 30.

efter några timmar så drog vi vidare till harmony och shakade lite, tack Filip, matte  rebecca, åsa och mamma för en rolig kväll.


filip som amerikansk fotboll spelare


matte som mma fighter och hans tjej rebecca som troll.


jag som blomster älva


mamma var lite mystisk kvällen till ära


Jag har haft en rolig och fartfylld helg men ända så mår jag skit på insidan.
Varför just jag?
Jag försöker låta bli men rätt som det är så är jag där och tänker på skiten igen.
Varför kan man inte bara få vara lycklig?


Här skulle verkligen behöva städas men åhhhhh vad jag inte orkar det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0