christmas times

I början av veckan flyttade julen in i min hall...











som ni ser så går ju hallens färgen i grått, rött, och vitt.
lite gammaldags och traditionellt.

köket har jag precis bara börjat med, det ska gå i puderrosa, limegrönt, vitt, silver och kanske lite rött.




Jag och sara stjuvstartade julen lite i måndags, efter vaccinsprutan så gick vi på bio och såg "En Julsaga" utan 3D :( bläää på helsingborgs biograf.
Filmen var inte alls som jag hade tänkt mig, den var läskig och inte alls så julig som vi trodde.
Men jag hade mysigt sällskap iaf :)

Igår drog jag med mig sara på en liten julpyntsspaning och shoppingrunda jag byte färg ett ljusnät som jag fått i julklapp, året innan. hahahaha
Sen så hittade jag ett par rosa julkulor till köket (ovan)
efter det så blev det väla där jag hittade en Tröja + en halsduk på gina så klart.
Sara hittade kläder som hon ska ha på sig på julafton hahahaha det är bra att vara ute i god tid, eller hur sara.

Vi fikade på varsin Fuccacia och kallt vatten på ett fik på väla sen så körde vi hem.

När jag kom hem så hann jag precis bara slänga upp näten i en buske i trädgården innan mamma undrade om jag ville följa med dom och handla.
HAHA jag är inte den som gillar att sitta hemma så jag tackade ja.
Male passade Dexter medans vi var borta. ;)


Resten av kvällen blev skit, dom säger somna aldrig osams, men igår gjorde vi det. jävligt mycket osams, jag är fortfarnade riktigt förbannad.

Dags att äta något. ska jobba kl 2 tack och adjö

Kommentarer
Postat av: sara

vad mysig din hall är babe! :) din buse med ljusslingan xD hahah! Tack för i måndags o igår :) hoppas vi får fler såna ryck ;) thiih. vad hände igår kväll? :S <3

2009-11-12 @ 12:45:20
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0