Wake up!!!!

Hej hopp

sitter just nu och äter frukost i vanlig ordning

idag blev det mackor, c-vitamin och chailatte.
Vad tycks om min fina lattemugg? köpte 4 st i går på clas ohlson 10:- styck

igår blev det en liten tripp till väla med mamma och mina småsyskon.
Jag har nämligen lånat en symaskin av mamma och har bestämt mig för att börja sy igen.
Så nu är jag tvungen att skaffa massa sy tillbehör för att komma igång och det är inte det billigaste.
Hittade lite smått och gott i stan igår men har massa mer att köpa.

Vi tittade även in om panduro och köpte lite smått och gott
Jag har gjort ett försök i att piffa upp vår fula kyl, helst av allt så vill jag köpa en smeg kyl men dom kostar cirka 14000 så just nu är det inget alternativ
= vill ha


Före.


Efter.

Jag vill beställa väggord och klistra på kylen men just nu får det duga med whitebord penna.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0