Vi drar till malmö

Hej hopp.

Igår var jag i malmö nästan hela dagen och träffade sofie. WIIIEE
Vi fikade och pratade massa strunt hihi
Sen så shoppade vi, bland annat ett par super heta brallor inne på zara.
Hon visade mig runt på shopping gatorna i malmö city och sen å lurade hon mig flera gånger.
Först när jag skulle köra in i malmö så sa hon att jag skulle svänga till höger fast jag skulle svänga till vänster
och sen när jag skulle köra ifrån malmö så så hon att jag skulle svänga till vänster men det va tydligen förbjudet så jag yrade runt på malmös smågator säkert en kvart.
Men du är förlåten sofie....


vi fikade på wayne´s coffee och sofie var gladis..



sen så var vi inne på HM och jag provade en snygg hat...

Efter malmö så var det kalas i vilda valleberga..
Jonas fyller 21 idag och malin fyller 12 imorgon så vi firade det lite i förrskott.


HAHAHAHA jag måste bara berätta en sak.
Malin var lite röd på sin näsa igår så jag tryckte på den.
Det gjorde tydligen jätte ont för hon har nämligen blivit skallad av ett lamm hahahhahaha
Hon sköter om grannens lamm för deras mamma bryr sig inte om dom. Så hon matar dom , går ut och går med dom och gosar med dom.
Senare idag så ska jag följa med malin när hon ska gå ut och gå med fåren, det kommer bli helskoj.
Jag ska ta en massa bilder hahahaha.

Nej dags att dra igen, jag ska nämligen på studievägledning och bestämma vad jag ska göra med min framtid.
Wish me luck.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

du, jag blir aldrig dålig på foto o nog fan lyckas du ta ett där jag ser ut som en same eller nåt. hemsk bild! sacre bleu. låter gulligt med lamm hihi

2009-05-12 @ 19:59:43
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0