vi drar till malmö

Igår hände inte allt för mycket, jag satt hemma och började fundera på om jag skulle gå och erbjuda gratis städning till alla gamla tanter här omkring (skämt och sido) så sjukt tråkigt hade jag.
Jag ringde amanda och tvingade henne att umgås med mig hihi.
Vi drog till landskrona för att hälsa på hennes lillebror..



Men han skulle åka till busfabriken med sina mamma och pappa så det blev inte så mycket med det.
Vi körde runt lite i landskrona i hopp om att hitta någonstans att äta.
Amandas mamma ringde och sa att hon serverade revbenspjäll och sallad.
Vi nappade dirr och körde raka vägen till kågeröd : )

(Stackars amandas mamma som  får laga mat varje gång vi är hungriga)

Efter besöket i kågeröd så åkte jag hem, sen så gick jag och buddy 4 km för att hälsa på fille på träningen på skolan.
 Kändes riktigt bra att gå istället för att ta bilen varje gång.

Efter det så åkte vi hem såg på tv och myste.

Idag drar jag och amanda till malmö och shoppar lite, ska bli nice.



ahh men hejdårå

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack för den söta kommentaren :D jag är såå kär så kär att jag bara svävar hehe. kanske inte blir så mkt sova över när vi bor så nära men en hel massa filmkvällar och mys och så, det har inte blivit så många hitills då det är svårt att komma hem på kvällen. Hoppas ni får kalas i Malmö o visa vad du köpte sen va :D kraam på dig och jag hoppas du hittar ett jobb. när slutar din inkomst att falla in? har du funderat på att göra en sen anmälan till högskolan då? kram igen

2009-05-28 @ 10:25:13
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: manda

ohja, det var bättr eän nice, det var underbart att man kunde förbereda lite inför resan. Javiischt. ;) tack för idag, aldrig utan dig.<3

2009-05-28 @ 22:55:47
URL: http://blogg.se
Postat av: mammsen

Inte hade du behövt gå o be gamlingar att få städa hos dem inte...dina syskon hade tagit emot hjälpen utan att krusa kan jag lova..s

Tack för att du köpte hem ett lager the till mig hjärtat...nu kan jag mysa med ett gott the lite när jag vill;)

Har just gjort vid Baileysthe så får vi se om det är gott.

Ska till tandis med Malin idag igen så vi åker om en stund.

Puss kram..love U!!

2009-05-29 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0