Morgonstund

Tjingeling och god morgon på er.

Tänkte bjuda på lite bilder sen jag , fille och buddy var ute och gick i pålsjö och på stranden.
Buddy verkligen ÄLSKAR vatten.



Igår gick jag upp med tuppen.
Kl 7 var jag påklädd och redo att åka till lomma.
Jag var barn istruktör i teakwondo innan men har sen ett år tillbaka inte haft verken tid eller ork att hålla på med det.
Men jag ställde upp och åkte ner och cochade och tränade dom små knattar som skulle upp på mattan för första gången.
Deras huvudcoach satt fast i göteborg så jag kände att det inte var särskillt shysst att skicka dom ensamma på sin första tävling, då det ofta är rätt rörigt.

Jag hade jätte skoj och kom verkligen ihåg varför jag tränade dom förut.
Föräldrarna var jättenöjda och tyckte jag hade bra hand om barnen och dom bad mig komma tillbaka.
Jag ska titta in på träningen en gång i veckan och kolla läget och kanske börja med att hjälpa till lite smått.
Komma tilbaka gradvis låter bra för mig, tar man för mycket ansvar direkt så tröttnar man lätt.

duktiga va dom iaf, vi åkte hem med 1 silver och 2 brons.

Kl 2 körde jag mot helsingborg igen för att hinna hem till ekeby greys match (vårt amerikanska fotbollslag som jag spelade med innan)
Det var riktigt härligt väder och matchen slutade med vinst för ekebys del.
GRATTIS...

kvällen bestod sen som vanligt av bingo lotto och lite mys.

Idag vaknade jag kl halv 10 och har sutit här sen dess.
Kanske dags att äta lite frulle och börja klä på sig,
Kl 1 så bär det av mot malmö för att träffa min blogg dejt sofie igen.

nej som sagt, dags att sätta på lite bra musik och äta frukost.


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

visste inte att du tränade dem små knattarna. taekwondo också, cooolt! jag får säga det (A). Tittade in för att se om du lagt upp bilderna men nehee, då år jag lägga in mina först så du kan sno innan du skriver din blogg. blää :p kraam, hoppas du hittade ut, såg att det var förbus att svänga vänster haha. sorry (A)

2009-05-11 @ 22:00:38
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0