Full rulle.

tjingeling..

Jag vet att jag inte har uppdaterat på några dagar.
Jag har en massa att blogga om, men det är alldelles för fint väder för att sitta inne.

Helgen tillbringade jag i landskrona med amanda, chris och hans lillasyster.
Vi tittade på eurovision och krängde.

Veckan hittills har jag umgåts mycket med amanda darling (makes me sooo happy)
Vi har gjort allt och inget.
igår var vi och tittade på cirkus, där min lillebror var en av cirkus artisterna.
Riktigt duktiga var ungarna iaf.

idag ska jag gå ut i trädgården och fortsätta med mitt smultronland.
Fram mot 3-4 hoppas jag att det händer något skoj tillsammans med amanda.

Nej nu måste jag dra, som sagt alldelles för fint väder för att sitta inne och uggla.


Kommentarer
Postat av: manda

haha, ohjää . ;);)

2009-05-20 @ 11:13:02
URL: http://amandamarina.blogg.se/
Postat av: Sofie

gött att vara ute mycket. en annan måste sitta inne o uggla.. kul att du har kul :D peeace ;)

2009-05-20 @ 12:10:33
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

Hey babe

I morgon landar jag i Ekeby misstänker starkt att du hittar mej hos Bengt fniss

Puss o Kram

Susse

2009-05-20 @ 23:10:59
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/
Postat av: Sofie

jag saknar dina inlägg :( det är inte alltid fint väder u know ;p hehe. Taack :D då kan vi också ses lättare ju, ellerhur? blir inte så långt mellan oss. hehe ja men även tjejer jag sett i verkligheten så att säga har jag inte sett sådana valkar.. men å andra sidan kan man ju inte gloo så då blir det kanske att man inte hinner se så noga. men som jag sa till en annan tjej - jag sa ofta till mina fd kompisar om detta o de sa ALDRIG att de också hade sådana. därför har jag känt mig arg att bara jag lyckats få valkar där... men kanske de bara ville få mig att känna mig konstig o inte erkänna att de också har sånt. för de visade ju sig vara as... både du o hon andra tjejen sa att många har det hehe så då är det nog så :D då blir jag glad :D kraam

2009-05-26 @ 11:20:35
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0