Stella

Amanda kom och knackade på min dörr vid halv 11 tiden.
Vi drack te och jag stekte pannkakor med ägg från glada, lyckliga frigående höns. Gud vilken skillnad det är, från och med nu så kommer jag alltid köpa ägg från mammas granne där jag vet om att hönorna är fria och lyckliga.
Äggen kostar 1 krona styck och pannkakorna blir otroligt mycket godare.

       

vilka tror ni är lyckligast?

Efter det så bäddade vi ner oss i soffan och såg på "Stella".
En jätte bra och fin film med Bette midler som huvudperson.
Måste erkänna att det kom några tårar på slutet.
Såå fin.
SE DEN.


Nej vad händer nu då?
Amanda är sugen på att festa ikväll.
Jag är faktiskt inte helt säker på att jag är på partyhumör.
Men jag kanske blir sugen fram mot kvällen?
Just nu känner jag för att be filip komma hem och krama mig en massa.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad bra att du tänker på djuren!! blev glad att se det. Det är ett riktigt djurplågeri att köpa burhönsägg. Det är oförsvarbart tycker jag. Fin bikini, den passade dig!! Jag var feg och vågade inte lägga upp bild på mig i den hehe. fegade ur :p

2009-05-30 @ 19:50:58
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0