mission impossible

Vi har objudna gäster hemma hos oss sen några veckor tillbaka.
Jag vill inte döda dom och fille vågar inte döda dom.

Dom är äckligt stora.

Jag fick sms av fille igår när han hade åkt till jobbet

Filip:
Dagens uppdrag till dig är att terminera spindlarna. vid slutfört uppdrag rapportera till Högkvarteret. Slut på medelande. puss

Jag:
Fiende är fortfarande ur sikte. jag fortsätter mitt uppdrag och rapporterar när jag ytterligare information. puss

Filip:
Nederlag är inget alternativ i detta uppdrag. Det har högsta prioritet. puss


Jag har fortfarnade inte sett skymten av monster spindlarna sen igår och det gör bara saken ännu läskigare.
Dom kan vara precis var som helst och smida sina hemska planer.
Sitter här och tittar mig ofta över axlen för att kontrollera att dom inte planerar att anfalla.
Sova nere i soffan är som ni säkert har förstått inget alternativ föränn vi har hittat dom.

Förbereder mig för krig.. om ni inte hör hört från mig inom dom närmsta timmarna så räkna med det värsta.
Om jag dör så vore en minnesblogg fint, någon som ställer upp?



peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Susse

Ställer upp självklart ;)

Men du ring dina småsyskon de gillar djur ;)

Annars kan man fånga dem med dasspapper o så klämmer du till om kroppen poff säger de då haha sen spolar du ner dem. Hälsa fröken Fille att he´s gotta be a man fniss

Stor kram

2009-05-07 @ 14:13:18
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0