Kiss and make up..

En konversation om smink i vilda valleberga

Mamma: va snygg du blev nu malin, lite mascara och lite kajal på det.
Jag: svart kajal isåfall, det är snyggaste, det vet du lika bra som jag malin.
Malin nickar och skrattar
Mamma: nej blå är snyggast
Jag: Det är bara rebecka och mamma som gått på den myten.
Malin nickar och skrattar
Mamma: malin, svart kajal använder såna tjejer som tar betalt för sex
Jag: nej dom använder blå, det gör påskkärringarna med
Malin hahahahhahahahah
Mamma: jaha så du menar att jag är ful?
Malin: nej men påskkärringar är ju söta
Mamma: fy va dumma ni är.
Jag: nej vi tycker inte du är ful, söta lilla mamma.

This is the real story....
Så tro nu inte på något som mamma kommer att skriva.
hon ljuger så att ögonen blir blåa hahaha.



GODNATT

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ditt lilla sjömonster!!Måntro att du skyndade hem o skrev nu va!?

Jessie ljuger sig BLÅ nu...stygga flicka!!

Hon kallade sin mammz ful o snäll som man är så gick man in o slickade sina sår..gissa om jessie ska få sig en "specialare" att äta nästa gång...muhhahaha

Sen sa hon att BIIIIP...nej jag kan inte säga det sofie..men det handlar om dig.

Sov nu riktigt illa din lilla illbatting..må sängkvalstren bita dig ;)

Puss mammi

2009-05-12 @ 00:07:05
Postat av: mammsen

för att det inte ska bli missförstånd så skriver jag nu idag att jag skojade sofie...jag e sån bara o menar inget med det alls.De som känner mig VET att jag skämtar om det mesta.

2009-05-12 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0