Film kväll

hejsan hoppsan kom precis hem..
kvällen bestod av filmkväll tillsammans med amanda och chris hemma hos andre..myspys.
Det blev copycat och onda cirklen, ganska bra gamla rullar.

Skönt att inte sitta ensam hemma och rulla tummarna...
Buddy blev super glad när jag kom hem så vi tog en liten natt promenad.

Baby Buddy.

Jag sover ensam inatt, fille är och fiskar, dricker öl och tältar tillsammans med några vänner.
Börjar känna mig ganska trött så jag ska snart krama kudden tänkte jag.
Kan inte bestämma mig för om jag vill sova nere på soffan eller uppe i sängen?
Svårt val....

det blir nog trots allt soffan framför en bra film och lite ben & jerry glass.
Sov gott på er

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0