call me

hejsan hoppsan..

jag var som sagt och besökte skolan igår. Malin var sjuk och rebecka var på idrott så jag hälsade på i robins klass.
Dom hade bild så jag gick runder och kollade på allas fina teckningar. kl kvart i 1 kom deras fröken in och började vråla om att det skulle städas.

Efter städningen så skulle dom sita tysta och vänta på sin fröken, såhär lät det bla bla bla ohhh yeeee bla bla.
Jag tog på mig mina glassögon och ställde mig framme vi tavlan och sa:

Jag: Jaha då är det jag som är fröken nu.
Barnen: hahhaha är det riktiga glass ögon?
Jag: vadå ser jag inte smart ut?
Barnen: joooo hahaha
Jag: skratta inte, jag tycker dom är skit snygga. (jag petade fingret genom glassögonen och visade att glasset fattades)
Barnen: haha va coola, wow

Jag : vet ni va den gula bananen sa till den gröna bananen?
Barnen: nejjjj hej kanske?
Jag: nej den sa gudddd va du är omogen
Barnen: hahahhaah va bra

sen så kom deras fröken tillbaka.

Hahaha ni skulle sett alla mammornas miner när jag gick runt på skolan med mina balla brillor.

Jag gick in till malins fröken och läste en liten dikt.

Rosor är roda
violer är blå
en fröken som dig
borde alla få....


sen så sträckte jag fram 4 blommor

Fröken: nej men gud va gulligt..du är ju för söt
oxå fick jag en kram.

Efter skolan så burnade jag och robin påvägen hem till mamma och pappa.
Pappa bjöd på kaffe latte och vi snackade lite jobb och utbildningar
Sen så hjälpte jag mamma att fota en av hennes valpar.

Efter besöket i vilda valleberga så åkte jag och hämtade amanda och tvingade hon att följa med på en promenad i bruces skog.
innan vi körde till skogen så åkte vi in om familia där fille hämtade ut sin mobil som varit på lagning, jag lämnade in min och skaffade en ny mobil.

så nu är jag ägare ev en C905


Den är rosa och snygg
Den har 8.1 mega pixels kamera
Den ska tydligen vara utmärkt att blogga med.
Inbyggd gps och bra surf i mobilen

Jag är nöjd.

Efter prommisen så åkte vi hem och lagade smariga hemmagjorda pizzor och kollade på hokeyn som gick åt helvete för sveriges del.

Idag har jag ingen aning och vad som händer faktiskt.
vi får helt enkelt vänta och se.

peace ♥ and ice cream



Kommentarer
Postat av: Sofie

haha fan vad ball du är. så ball är jag nästan tror du ljuger :D Mobilen var skitsnygg. kan du inte ta foto på din bil :D jag vill se din lila pärla! kraam

2009-05-09 @ 13:11:05
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: mammsen

Skrattar....jag kan intyga att såhär galen o rolig är jessie nästan jämt!!

Vi skrattade gott åt hennes bravader när hon lämnade robin o sen ringde malins fröken o berättade om dikt o blommor o hur rörd hon blev så jooo....this is jessie the one and only;)

Puss suddagumman.-love U....ps...tack för hjälpen med bilderna.

Nu ska jag få en latte av pappi...han tror jag e jättesjuk så jag får väl passa på att utnyttja det..blink

2009-05-09 @ 13:20:48
Postat av: mammsen

Grönögda demonen talar:

JAG VILL OXÅ HA EN SÅN MOBIL:::GE MIG::GE MIG!!!!

2009-05-09 @ 13:22:17
Postat av: sara

HA ALLTID BRILLORNA PÅ xD

2009-05-10 @ 21:10:09
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0