Breakfast at Yoursofines house

Hejsan hoppsan...

Vaknade kl 10 idag och gick ut en runda med buddy.
Efter det så körde jag till mörarp för att äta frukost hemma hos Yoursofine (josefina)



Bullar, te och juice bjöds jag på...MUMS

kl 4 körde jag till bilisten där min prins skulle hjälpa mig byta däck.
Efter att ha städat och dammsugat hela bilen så körde jag till ikea och shoppade lite.
Det blev en galghängare, fina lådor och vita galgar.



Sen så fick jag en liten present av filles farmor...
Leilas nya tidning, måste ju säga att man blev lite glad.



Snart kommer nummer 2 av lailas tidning och jag måste ha den.

Jag tror faktiskt att jag har kommit på vad jag ska göra med min framtid men det får jag ta imorgon
nu är pausen slut back to Desperate housewifes.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som början på en asbra dag!! ska vi bestämma en dejt på måndag? Jag är i Malmö varje dag nästa vecka tror jag.. och pluggar med gruppen, så säg vilken dag du kan så tar vi det. Cant wait ;)

2009-05-06 @ 12:38:58
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0