whats happening

ojojoj min livs första videoblogg..

enjoy but please don´t laugh....hahaha





haha måste bara tillägga en sak, vi skulle ligga och göra en magövning där vi skulle ha fötterna 10 cm från marken oxå skulle tränaren gå runt och slå alla i magen för att se om där fanns några muskler, när han kom till mig så slog han först en gång sen så sa han högt HÅRD SOM STEN och sen slog han en gång till, hahaha så nu vet ni det att slå på min mage är som att slå näven i en stor sten hahahahahha

(måste även be om ursäkt för mitt mycket lökiga utseende men har som sagt tränat)

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: alexandra reistad

gud vad vågligt! Jag hade aldrig vågat filma mig själv ;) tummen upp för dig jessica. KRAM!

2009-03-24 @ 21:55:19
Postat av: Sofie

Gud vad underbart att se dig :D haha.du har ju nästan exakt samma dialekt som moi. var nästan lite nervös för att du skulle praota som en riddig bonne deär båårta i helsingbåårg. Hahahaa. skitkul, hoppas du videobloggar mer :D kul att du har så hård mage. jag vill också känna hihi:D är lite fascinerad av magmuskler. jag tycker själv min mage e hård.. men kanske inte efter jag träffat dig haha. Jag underhåller inte min direkt, har nog fått den magen sen jag dansade när jag var liten.. tränar ju inte.. fast nu dansar jag ju orientalisk så jag borde ha fått lite mer muskler. o i sommar så ska jag servera juu och DET får jag magmuskler av :D bära brickor du vet ;) nej gud vad jag snackar. jaa, vi kan ses i påsk :D vi kan ju se sen vilken dag.



kraam förlåt för att jag dödade dig med bokstäver (A)

2009-03-25 @ 00:22:24
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: sofie igen

ps, kul att du tog steget att dra till träningen ensam :D det är faktiskt helt okej att göra sånt ensam, för då kan man bara fokusera på träningen.. blir ju ändå gemenskap när man tränar i grupp.

2009-03-25 @ 00:23:37
Postat av: Susse

Kanon gumman du verkade en aning nervös men nu så i framtiden ser vi fram mot 9 to 5 och Markodans ;P

Puss o Kram

2009-03-25 @ 13:13:05
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0