LEDIG

tjingeling,

LEDIG LEDIG LEDIG

dagen började med en helcrazy dröm, på tok för sjuk för att skrivas om här....

kl 12 gick jag upp och gjorde frulle, en iskall smoothie (brainfreze) och 2 supergoda knäckebröd.
Efter frukosten så körde jag och mötte upp mamma och compani som var på väg till bjuv så jag hängde på, shoppade lite på netto m.m

efter en timme eller 2 så skulle dom köra hem så jag körde vidare till stan för att möta amanda och ta en shoppingtur på väla : )

på väla hittade man som vanligt på tok för mycket grejor,

här är mina inköp för dagen.


en sjal 99:- ginatricot
jeans leggins 299:- ginatricot
en skjorta 149:- ginatricot
ett vitt skärp 79:- lindex
raklödder 49:- hm
vita skor 49:- lindex
ljuslykta 69:- ikea

m.m

av shopping blir man hungrig, BAKAD POTATIS YES YES



Oj jag fårt ju inte glömma berätta att vi träffade världens sötaste lilla theo och hans föräldrar.


Det blev lite mycket bilder och ganska lite text, men så blir det när man inte pallar skriva en massa.

nej nu ska jag slänga mig i soffan brevid min älskling.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilken fin bakgrund du har på bloggen, hur fixar man en sån??! Och snygga grejer du köpte! =)



Ha de bra! // Sophia

2009-03-03 @ 18:11:03
URL: http://systersophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0