flitig som en myra

tjingeling,

GUD VILKET UNDERBAR DAG OCH VILKET STRÅLANDE VÄDER.....

Idag har vi kört bort alla stenar ifrån trädgården, vi var klara vid 2 tiden dvs perfekt till för att köra och kidnappa malin på skolan och tvinga henne att följa med mig och handla.
Hon följde mer än gärna med : )
Vi åkte till hyllinge, först gick vi en runda på familia där jag köpte fin fina skor till mig och filip hihi.
Matchande sådana


Sen så gick vi in på citygross där vi köpte vindruvor, jordgubbar, ingredienser till amerikanska pannkakor, panncakes sirup, och lite annat smått och gott.

Efter city gross körde vi till bilisten och tog varsin vaniljbulle sen så körde jag malin hem.

Hemma så har jag fixat lite med min skylt och nu är den äntligen klar.


Jag är kanske inte bäst i världen på att måla förhand men vafan....

Vad tycks?

meningen var att jag och fille tillsammans skulle gå ut i ladan och måla brädorna till fasaden, men min älskling är ju såå underbar så han har bjudit hit en kompis som ska hjälpa honom så jag kan stanna inne och städa och pyssla lite istället och det är precis vad jag behöver, måste ju förberede pannkakssmet och andra grejor till frukosten imorgon.


här i ligger filles present och väntar........

hörs och syn kanske, vem vet.



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: sara

hahah läste din kommentar! haha fler poliser behövs ng nu ja xD aw så glad jag blev att du ringde, love you, p.s snygg skyllt :)

2009-03-19 @ 20:01:41
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Susse

Hej där

Skylten blev jättefin men e den inte lite färglös trodde du skulle göra den lite sommrig o fin med gräs o nyckelpigor fniss.

Vad blir de för färg på huset?

Kram

susse

2009-03-20 @ 14:31:39
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0