snart är det vår igen

morsning korsning

idag har jag varit ledig, men tro inte att jag har legat och slappat för det.
När jag vaknade (sådär runt 12 haha) så tittade jag ut igenom fönstret och såg SOL, VÄRME, och en massa VÅR.

Jag har bestämt att här ska bli riktigt mysigt i trädgården till våren och sommaren så jag kavlade upp armarna och satte igång,

Först körde jag och hämtade släp sen så körde jag hem och lastade på den gamla soffan, tvättmaskinen, dataskärmen och en massa annan skit och körde till återvinningen
sen så körde jag hem igen och lastade på allt uppsågat bråte från husfasaden och körde hem det till mammas granne som tacksamt tog imot lite "Bränne"

sen har jag skrevit en lista på massa saker som ska göras

  • Köpa och måla utemöbler (något liknade dessa)
  • Bygga blomlådor till fönsterna supersöta
  • måla om huset i en orangegul ton
  • ta bort allt ogräs och växter som jag inte vill ha.
  • göra av med alla sopor och skit
  • och sätta upp utelampor så att man ser var man går när det är mörkt ute

men nya tag imorgon för nu ska jag upp och hoppa i sängen
NATTI NATTI


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud jag är avundsjuk på din ambitiositet! Herregud vilken tjej :D Jag slår vad om att ni kommer få suuuperfint. Säg till om du behöver hjälp. det låter kul :D

2009-03-11 @ 11:15:21
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0