söta som socker

Hejsan svejsan.

Sitter här helt ensam och tittar på sex and the city.
Fille är i malmö och kollar på judaspriest, inget som är särskillt intresserad av så jag stannade hemma.

Jag följde med mamma och malin på ett tuperwear party innan idag, jag är inte typen som gärna betalar 500 spänn för en "skit bra" douskål med lock eller en "universal" skalare.
Så för min del var det vell ingen höjdare, men vem tackar nej till gratis fika? inte jag iaf hahaha

På partyt fanns även 2 super söta bebisar och jag var ju bara tvungen att hålla den ena och gulla lite med den, man kan helt enkelt inte låta bli.

Känner på mig att när jag får barn så kommer jag fota h*n överdrivet mycket för att inte missa ett enda skratt, gråt, leeende m.m



Jag är 90 % säker på vad min bebis ska heta om jag får en dotter.

Julie Ella Madicken med julie som tilltalls namn,
tycker att det är både sött och lite udda. ( please dont steal it )

om det blir en son så lutar det mot Jakob men är inte helt 100 haha
Tur att jag inte ska ha barn inom den närmaste framtiden iaf.

Vet du vad ditt framtida barn ska heta?


skriv gärna och kommentera, spännande att höra vad andra tycker och tänker.



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Susse

Hejje gumman

Jag ska iofs inte ha några kids men på den tiden jag trodde jag skulle det skulle sonen heta Andreas o dotter Mikaela

Kram

Susse

2009-03-05 @ 16:15:23
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/
Postat av: emma

sv: Jag tycker att ni ska åka iväg på något mysigt ställe, kanske övernatta och äta gott, mysa mm.



Kram Emma

2009-03-05 @ 16:30:00
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Julie är fint!! jag funderar på isabel till en dotter. vi pratade faktiskt om det idag haha. vilket sammanträffande :p men vi visste inte riktigt. Isabel tyckte vi om iaf.. men ingen av oss har direkta favoritnamn.. o sen måste man tänka om det ska vara kurdiska, svenska el internationella också ju.. om man är blandat :D jag gillar inte direkt svenska killnamn, men vill helst inte ha kurdiska namn så det blir lite svåårt.. jag gillar Philip, men med annan betoning.. typ Filipp (fiLIPP), om du fattar genom blogg :p men det diggade inte han.. svenska tjejnamn är fina iaf :D såklart jag tycker det :p man får väl se när man kommer närmre den punkten, då kan man leta namn :D vi har bestämt till vår hund iaf haha, ett framsteg. Men Julie Ella Madicken var supersött ^^

2009-03-05 @ 23:42:51
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad du är söööt :D blir ju på bra humör genom dina kommentarer endast :D synd att din moster har snott alla namn hehe, o gud vad konstigt det där med isabel.. sjukt konstigt.. det finns sanndrömmar trots allt.. det är weird med sådana övernaturliga saker! för det var ju faktiskt övernaturligt. eller? jodå :p Kraaam på dig med din söting!

2009-03-06 @ 11:53:26
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0