just another sunday morning

hejsan hoppsan,..

igår var det lördag och det hände vell inte allt för mycket.
Fille åkte till halmstad på morgonen för att träna, sj såg man på tv, och började leka rent hus, tröttnade efter en stund och bestämde mig för att följa med mamma och hjälpa henne servera på ett kryddparty, Det uppskattades mycket av mamma.

Efter kryddpartajet åkte jag hem och softade helt ensam, och då menar jag verkligen alldelles alldelles ensam, inte ens buddy var hemma.

kl 21.20 var jag både hungrig och uttråkad så jag åkte till max och beställde en liten hamburgare, en påse chilicheese och en liten hallon cheesecake.
Kände mig som värsta fettot när jag satt där helt ensam på en lördag, 10 minuter innan stängning och tryckte i mig min mat.

På vägen hem körde jag in om parken i billesholm där jag hämtade upp joel, för satt sedan dra hem till hans lillebror kompis på någon lam förfest.
Ingen action där så vi drog vidare till en annan hemma fest, lite roligare hade vi dock, dansade till lite gamla godingar och fulade oss lite.
efter någon timme så åkte vi hem till preve där det var typ någon parfest, BORING.
cirka 20 minuter senare tackade jag för mig och körde hem till min älskling istället.

(tack för en trevlig kväll joel, men nästa gång blir det party på riktigt eller vad säger du?)


Idag är det iaf söndag och fille är återigen på träning men denna gången i helsingborg..

Jag funderar på att åka och handla, flingorna och mackorna är slut så det blir svårt att göra någon vettig frulle och sen så är jag sjukt sugen på en latte på espresso house..men jag orkar egentligen inte klä på mig, pjamasen är ju såååå skön.

Nej skärpning jessica..gå och klä på dig..


You can’t play on broken strings
You can’t feel anything
That your heart don’t want to feel
I can’t tell you something that ain’t real

Oh the truth hurts
A lie is worse
how can i give anymore
when i love you a little less than befor
e



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

oj vilken lördag. du är inte som mig, jag hade bara suttit kvar hemma och zappat haha. modigt att sticka ensam till max sådär sent haha, hade tyckt det var mäktigt pinsamt :p o sen blev det ju värsta speed-partajandet hehe. låter kul ändå, hann hända väldigt mkt på väldigt lite tid :p som jag sa i min blogg, kanske filmen är bättre på DVD och inte kass bioinspelning haha. kramar

2009-03-22 @ 14:21:55
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0