1. 2. 3. 4. jag är en party myra

hej hopp.

är aningen sleten efter gårdagen, men jobba fick jag göra iaf, bara 4 och en halv timme kvar, yes yes

gårdagen började kl halv 10 igår med att jag låg och latade mig på soffan, kl 11 kom jag på att det kanske var dags att göra ve sig då jag skulle hämta amanda, jonas, joelle och åsa kl halv 12.

kvart i ett körde vi från stan.

KALMAR HERE WE COME.

det skulle ta 4 timmar upp men jag fixade det på 3 hahaha bara en halv felkörning.
nu kanske ni undrar vad vi gjorde i kalmar jo min underbart begåvade syster rebecka skulle vara med i talang 2009
och vi åkte självklart med till kalmar för att stötta henne och heja på.
(hur det gick för henne får jag tyvärr inte lov att avslöja)
Vi var i kalmar i 6 timmar, jag och amanda var lite smått överenergiska uppe bland publiken hahahaha
men roligt hade vi,
sen var det dags för hemfärd, jag vet inte om det var alla red bull och kaffe som jag drack på vägen upp, eller bristen på frisk luft som fick min järna att flippa 360 grader, hahahaha

Jävla jörgen säger jag bara, kalla på din chef.

Jag känner mig lite sugen, lite fika sugen, haha

men åsa ska din vante ligga på golvet?

hemresan var som sagt spidad till max, men vad förväntar man sig efter en hel dag i kalmar.

Det var riktigt roligt men nog inget jag skulle vilja göra om imorgon direkt.

lite bilder kanske?







peace ♥ and ice cream






Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas det gick bra för henne!! haha låter som ni hade skitkul :D

2009-03-01 @ 23:50:33
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

He he hade ni speedad hemresa , då skulle du varit med i mammas bil haha fast jag skrämde väl halvt ihjäl dej på telefonen på väg hem asg

fniss de gör vi om snart igen :P

Puss o Kram

2009-03-03 @ 19:51:48
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0