en rubrik...

Godmorning Sunshine...

lagade en super mumsig soppa igår och en fin fin Paj.


Fille var mätt när han kom hem så det var bara jag som åt så det finns massa paj kvar, så ni kan ju gissa vad jag åt till frukost.......Nej så onyttig är jag inte, jag och yoghurt med musli och knäckebröd men jag måste erkänna att jag var sugen på att ta en bit paj istället.

idag har jag pyntat lite i köket ,så nu har vi lite påsk i huset..

det är mammas fel att jag pyntar så fort jag får chansen det är hon som har lärt mig,...
 sen att jag är steget värre är en annan femma.

nej vad händer idag då?
ingen jobb iaf, känns som om att det var en evighet sen jag jobbade sist...
Men denna veckan kan ändra allt, om jag har riktigt mycket tur och håller tungan rätt i munnen...

åter till idag, vad ska man göra?
här är mina alternativ:

  • åka till stan och shoppa lite på ikea.
  • åka hem till mamma och hämta alla hund kläder för att fota och lägga ut på tradera.
  • ligga hemma och slappa.
  • stanna hemma och städa hela huset tipp topp.
  • åka hem till mamma och hjälpa henne att städa och sortera.
  • åka och träna.
peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Maten såg supergod ut :D tur att kameran klarade sig! trodde den hade blivit helt söndertuggad! hehe. jaa det låter supermys.. jag är typ den största glassälskaren du kan finna ;p. ska bli spännande att höra vad de bestämde dig för att göra idag. jag själv pluggar bara.. men som du märker har jag lite diciplinssvårigheter. kram

2009-03-23 @ 13:36:36
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0