urk

hej hopp igen.

jag har varit ute och tomt vår sjukt äckliga damm.
ingen har tomt den eller gjort ve den på minst 5 år så ni kan ju tänka hur den luktande.
Så typiskt att det ska finnas en äcklig damm under det finaste trädet i trädgården som desutom ligger mitt i gräsmattan, smart ställe att planera en damm på.
Dammen är desutom gjuten så att få väck den lär inte bli det lättaste men jag ska göra mitt yttersta.

Efter dammtömningen tvättade jag dörren och spikade upp mitt fågelbo som jag har målat sen satte jag upp dörrkransen jag köpte igår och sist men inte mist så spikade jag äntligen upp min hemagjorda dörr skylt.



nej nu ska jag nog laga lite mat, hungrig som en varg. ; )

ikväll blir det träning på hög nivå, jag ska träna MMA med min lillebror kl 20.00 ikväll, hoppas jag överlever.


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men en damm är ju asmysigt! varför inte göra extrafint där?? typ odla näckrosor kanske, lite fina dekorationer typ keramikdjur, en sköldpadda? åhh är avundsjuk på dig jessi, jag tycker dammar e jättemysiga! mormor och morfar har en och den är supermys hihi.

2009-03-31 @ 16:39:09
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

ps, när det gäller telefonfobi så är det inte så extremt som det kanske låter haha.. jag har själv hittat på namnet men det är helt enkelt så att jag inte alls gillar att prata i telefon om det inte är någon jag känner mig bekväm med att prata med hehe. mest hatar jag att svara i telefon än att ringa själv :p jag brukar faktiskt inte svara när hemtelefonen ringer och jag inte vet vem det är, eller när någon ringer min mobil och jag inte vet vad personen vill...

2009-03-31 @ 16:41:22
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: sara

att du bara vågar :O

2009-04-01 @ 09:05:56
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0