surt som fan

god kväll,

jag visste att det fanns en hake med att fille och hans kompis skulle vara så snälla och måla alla brädorna, dom målar och dricker öl.
Så nu sitter man här helt ensam och ser på en massa dåliga program på tvn och bara tråkar.

Fantasin var ganska låg vid matlagningen tidigare, det fick bli stekt kyckling file och kokt majskolv, tråkigt men ack så gott.
Testkörde även en american panncake innan och den blev riktigt mumsig.

Jag upptäckte en ganska så sur sak tidigare idag, jag beställde ett par fina gladiator sandaler för 5 dagar sedan, men idag när jag var på familia så gick jag och malin in om diceman och hittade nästan exakt likadanna skor fast till ett mycket lägre pris nämligen 199:-  dom jag beställde kostar 499:- plus porto..... suck

sånna här har jag beställt fast i svarta.

Nu är det dags för lite träning, är inte allt för motiverad idag men jag vet om att det känns skönt när jag har gjort det.
tänkte även köra och byta tvätt med filles farmor såhär på kvällskvisten men jag tror att jag kör ditt i pjamasen orkar inte byta om igen.

Peace ♥ and panncakes

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha hoppas du inte blir stoppad av polisen i den utstyrseln :D haha jag är jättefjompig på videon, men det e kul! hoppas du också gör det! jag blev inspirerad av stinalee, hon videobloggar ofta och det är superkul att titta på tycker jag. Aja.. men synd på skorna! och sen om du skickar tillbaka dem så kostar det ändå.. men men de kanske är liite finare? eller skönare eller något. Vi hoppas!! kram

2009-03-19 @ 23:42:19
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0