påskäggsjaktsplanering




I söndags landade dessa brev i mina småsyskons brevlåda med avsändare Big P.
Trots min finurlighet så kom dom på att dom va från mig.
Dom tophemliga breven inehåller yttersta hemliga inbjudningar till årets påskäggsjakt som äger rum i vår trädgård den 11/4-08
Så nu krävs det en hel del fixande och planering för att ro denna båten i land.
Mycket mer kan jag tyvärr inte skriva om påskäggsjakten då mina syskon är inne och kikar på min blogg titt som tätt, man vill ju inte avslöja något.

men nu ska jag iaf ut i det fina vädert och försöka riva en damm..

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är världens bästa syster kan jag lova...du engagerar dig o gör roliga saker med dina småsyskon.

Inte många som tar av sin tid o är så påhittig som du gumman...älskar dig för den du är!!

Puss kram mamma

2009-03-31 @ 15:43:23
Postat av: jessie

Till mamma:

naw, tack vad ska man säga, jag älskar att älska dom och jag älskar när dom älskar mig,

har man så fina syskon som jag har så kan man bara inte låta bli.



Love u toto

2009-03-31 @ 16:04:42
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Susse

Hmmm jag e nästan din stora syster om din mamma o pappa kan adoptera mej nångång jag har inte fått ett gult bjev ;)

Pössss

2009-03-31 @ 18:48:34
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0