Party all night long...

hejsan svejsan

här har varit tyst ett litet tag, hahaha

Fredagen blev händelserik trots allt, kl 9 på kvällen tog jag bussen in till stan och mötte joel och christian (lillebror), först gick vi hem till lillebror och laddade upp med öl och lite äckliga groggar.
Efter en timme eller två så åkte vi ner till tivoli för att möta josefina och clara men kön var sjuuuuukt lång så vi gick till bulls istället, sen så blev minnet lite suddigt, glada människar, massa gratis sprit, lite spya m.m kl 1 på natten så kom min prins och hämtade oss hemfärden gick inget vidare för min del och sen blev man tydligen filmad oxå.

NEJ MAMMA DU FÅR INTE SE FILMEN...

idag mådde man som man förtjänade om man säger som så.
Fram till kl 7 idag så har jag bara legat på soffan och försökt att inte kräka, vi såg på benjamin buttons otroliga resa innan, Riktigt bra.
Kl 7 gick vi och duschade för vi var bjudna på middag hemma hos filles farmor, man tackar och bockar.
Efter middagen så åkte vi hem till mamma och pappa en runda, hon hade bakat supergod banan och choklad smulpaj :)
men jag måste ju säga susse att det var ett par riktiga skit flyt ljus du gav mamma i julklapp hahaha dom ville ju inte funka för 5 öre.

Nu kanske ni undrar varför jag bloggar så sent, eller ska man kanske kalla det tidigt ?

UFC (ultimate fighting champion) hela natten är svarat på det.

nej nu ska jag slaga i soffan.

peace Out........


slänger in en bild på en aningen full joel kl 06.00 dagen efter studenten hahahaha

Kommentarer
Postat av: sara

Få gratis smink! Bli medlem, skaffa massor med nya vänner, få unika erbjudandet och bäst av allt du får gratis presentkort till kicks, H&M och Åhlens!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



Är det skor du gillar istället? På den nya gratissidan får du presentkort till Jerns, Nilsons, Dinsko och Bianco!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3488



(om du inte kan klicka på adresserna, kopiera och klistra in i adressfältet)

Kram!

2009-03-08 @ 16:06:05
Postat av: Susse

Kä flytljus??? hehe de måste varit dekorationsljusasg. Och du sweetie vi behöver inte se filmen vi såg dej din studentkväll och känner dej så då lägger vi till lite, oh jisses aj aj skrattar så jag ramlade av stolen , stackars Jessie du måste haft kul utan o minnas de ;)))))

Puss o kram gumman Löööveee u

Susse

2009-03-13 @ 12:06:20
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0