nöjes shopping

tjingeling

idag har jag varit hemma hos mamma och pappa och druckit fin fin latte alá pappa.
sen så tog jag och mamma en shopping runda i stan, jag köpte påskgodis till min påskäggsjakt och en superfin dörrkrans på rusta
och sen så köpte jag utemöbler och lite annat fint på ikea.
hur vi fick in allt i min lilla bil är ett mirakel eller vad säger du mamma?
(Foton kommer imorgon)

Jag har även blivit kär i en supersöt liten sockenbit vid namn teddy.



En liten dagens...

nej nu tjatar fille på att jag ska sluta blogga, hmm killar....

God natt på er

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för att du hämtade mig så jag kunde "rymma hemifrån" en stund ;)

Supergod cheesecake du bjöd på!!Mums!

Ja hur vi fick in allt är ren konst fantamej...s

Hoppas det blir fint i trädgården med nya möblerna...snacka om fynd ;)

Söta bilder på dig o Teddi..ler..han är en riktig liten miniprins.Puss kram gumman...love you!

Mamma

2009-03-31 @ 07:51:35
Postat av: Susse

Assåni 2 på shoppingrunda de e la inget för er proffs o tjoffa in de i din bil hehe kom med nåt vettigare så man får nåt o fundera på ;)

Kräm

2009-03-31 @ 18:50:34
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0