lite semester.

hejsan hoppsan,

det var ett tag sedan minsan.
Filip har semester denna veckan så vi försöker få så mycket som möjligt gjort både ute och inne och det lär ju inte hända om jag sitter här och bloggar dag ut och dag in.

Planerna för fredagen Den 20 mars (vår 4 årsdag) är spikade.

på morgonen hade jag tänkt överraska min älskling med fin frukost på sängen bestående av amerikansk pannkakor med pannkaks sirap, jordgubbar, vindruvor och kanske en mumsig smoothie. och till frukosten får han en liten present som jag har pysslat ihop. tar foto och lägger ut när han har fått den, just nu är den fin fint inslagen.

runt 12 hade vi tänk bege oss till stan för att ta båten över till grannlandet DANMARK, där ska vi ta tåget till köpenhamn
där vi sedan ska spendera dagen med shopping, god mat och kanske en glass eller 2.
På kvällen blir det hemfärd och mys framför en film i soffan.

hoppas på en underbar dag med min prins.

imorgon ska vi flytta lite stenar och sen ska vi köra och handla, men nu ska jag nog krypa ner i soffan en stund.

peace out


Kommentarer
Postat av: Sofie

har saknat dina inlägg!!! men men, bra att ni fått något gjort :p och superbra planer, lät skitkul ju! hoppas det blir fint väder då också! köpenhamn can be very cold.. hihi men men det blir säkert toppen :)

2009-03-19 @ 10:08:59
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

Krypa ner i soffan ??? skulle ni inte pyssla inne o ute fniss.

Ha de jättekul o supertrevligt i morgon hälsa Fille

Kram

Susse

2009-03-19 @ 13:37:59
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0