Kärlek i köpenhamn

tjenis..

Gårdagen var mysig, solig, lite kylig men rolig...
Dagen började med en stor amerikansk frukost alá jessie

Riktigt mumsig men nog inte allt för nyttig förutom frukten då.
Efter frukosten så blev det lite present öppning, Jag fick en jättefin gps, den kommer jag ha stooor nytta av.
Sen så öppnade fille sin present och i den låg denna superfina egenkomponderade fotobok.

Här fick ni ett litet smakprov ur fotoboken..Fin va?

efter presenterna och frukosten så låg vi och slappade lite fram till kl 11 då vi började göra ve oss för att åka.
Vi tog båten över till danmark för att sedan ta tåget till köpenhamn.
sen så gick vi på ströget hela dagen och tittade i affärer och ät lite och hade det allmänt mysigt.
runt 7 så tog vi tåget mot helsingör för att sedan åka hem.





sen så var det dags att svida om till pjamas och krypa ner i soffan.

Före.........................Efter......................

NaTTi NaTTi.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en suupermysig dag :D Du måste ju berätta vart du köpte den fina fotoboken jue! jag hoppas ni hade riktigt kul!! sötisar ^^

2009-03-22 @ 11:38:03
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter som en suupermysig dag :D Du måste ju berätta vart du köpte den fina fotoboken jue! jag hoppas ni hade riktigt kul!! sötisar ^^

2009-03-22 @ 11:38:05
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: sara

aw det låter mysigt :) hur gjrde du boken? :O sjukt fin! <3

2009-03-24 @ 15:26:17
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0