J*vla Skit snö

massa planer och ärenden på gång och snön bara vräker ner.
Jag trodde verkligen att våren var på väg, men gud så fel jag hade.

Man borde skjuta fram hela året typ 1 månad det är ju alltid såhär, när det är jul och snön "borde" ligga vit på marken så gör den ju aldrig det, nej den kommer i febuari och ligger kvar ända fram tills påsk.

Jag röstar Förr i frågan om att flytta fram året cirka 1 månad.

innan snön gjorde det omöjligt att vara ute och springa så hann jag köra till bauhaus och köpa chiliplantor som jag ska odla i mitt köksfönster, sen körde jag till byggmax där jag köpte material till min dörrskylt.
och sen körde jag även en sväng in om city gross och köpte mat till hunden och ingrediensen till middagen som jag lagar just nu.

nej dags att gå ut och titta till maten.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0