Jag är inte kär i min hund för tillfället...

TJOO!!!

kom precis hem från min "lilla" storshopping på city gross, (haha gud vilken motsägelsefull mening)
Det blev iaf både det ena och det andra som hamnade i min lilla korg..


jag blev så sjukt sugen på smulpaj med vaniljsås men jag orkar ärligt talat inte stå och laga en hel paj, så jag provar ekströms färdiga hahaha höjden av lathet...
Till middag ikväll blir det en hemmagjort het köttfärssoppa med pastafjärilar och paprika.

Jag startade min kamera innan och upptäckte att skärmen har helt knass, det är typ 15 olika färgade sträck i ena sidag av skärmen tack vare buddy som tyckte att min kamera var en utmärkt leksak att tugga på.TACK SÅ JÄLVA MYCKET!!!! Ibland börjar jag verkligen fundera på om han kanske hatar mig?
Jag är faktiskt inte så superkär i han heller för tillfället så det så....

2 timmar kvar till bingolotto så det är vell dags att sätta igång med matlagandet.

peace out

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ohh nooo Buddyyy what did you DO? vad ska du nu göra? jag hade mitt kusinbarn på besök i julas och han busade som fan och drog i alla saker han inte fick dra i. sen tog han min kamera, min nya älskade fina kamera och då bara fick jag damp haha. drog den och slängde igen dörren. liite pinsamt när man är 21 år haha men men. jag skyller på att jag inte är så van vid barn :p En hund kan man ju inte bli lika arg på?



oj vad jag snackar..., klart vi kan ta en fika någon dag :) hade varit supertrevligt. känns ju ändå som man känner varann, fast ändå inte på nåt konstigt vis :) jag kan komma till helsingborg någon gång i vår kanske :) det är en fin stad!



kraamis

2009-03-22 @ 23:22:02
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0