byggare bob

godmorgon alla glada.

eller morgon är det kanske inte direkt, har sutit i soffan ett tag nu och ätit frukost och sett på tv.
Fick ställa mig och steka hamburgare till buddy innan då hans hundmat är slut, måste åka och köpa ny idag.

Jag har fått för mig att jag ska bygga en skylt som ska sitta utanför våran dörr, något liknande denna.



så jag ska köpa till bauhaus eller någon liknande affär och leta efter material.
ibland önskar man verkligen att man hade träslöjd och syslöjd fortfarande.
men det ska säkert gå bra.

har även hittat mina utemöbler som jag ska köpa exakt likadana som på bilden nedanför, ett bord, en bänk + 2 stolar 2000 kr på IKEA.


nej nu är det dags att sätta fart, dagarna går så snabbt.

peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Sofie

suuperfina möbler och jättefin skylt! vilket husligt hus ni kommer få :D hemtrevligt till tusen! men ja.. snö nu ju så du får väl börja med skylten så kanske den e klar till våren hihi, det tar kanske lite tid den såg ju rätt svår ut :p

2009-03-12 @ 20:42:51
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0