after work

Tjingeling
jag blev väckt igår morse av att dom ringde från jobbet och bad mig komma för någon hade blevit sjuk, Yes box sa jag och hoppade ur sängen och i arbetskläderna på under 10 minuter.
Jag jobbade från 09.50 - 16.00.
Efter jobb så mötte jag upp joel på väla sen körde vi och hämtade lillebror för att sedan kränga inne på SUBWAY nere i stan
(sjukt gott) vi köpte med oss en massa himmelska cockies hahaha.
när vi hade ätit klart så mötte vi upp josse, elin, och 3 andra tjejer på knutpunkten.
Sen mötte vi upp några till och gick och satte oss på en pub som heter gyllende prag, alla drack vin och cider utom jag lillebror och joel.
kl halv 10 traskade vi 3 därifrån för att köra hem.

Mycket trevlig och mysig dag va det iaf, helt klart en 10 hahaha

idag är det torsdag,eller jag tror det iaf,
Jag trodde jag skulle vara ledig och njuta av det soliga vädert men icke, dom ringde igen imorse men denna gången ska jag tydligen jobba i restaurangen!!!!! haha vi får se hur det går.

nej dags att klä på sig och dra..

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

nej vad tråkigt att bli väckt sådär två dagar i rad!! vem är joel? jag trodde det var din bror,.. hmm am I wrong?? kramish

2009-03-26 @ 20:00:23
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0