FREDAG

Vaknade 5 minuter i 8 av panik.
Jag skulle ju vara på mina syskons skola klockan 8 för att se på deras avslutning.
Mamma kom och hämtade mig så att vi var där 20 över 8, vi missade inget.

Nu är jag hemma igen och ska väll snart gå och duscha.
Sen så ska jag köra till familia och hitta något att ha på mig ikväll.

Jag och filip ska hem till Amanda Darling kl halv 5
Min lilla disney prinsessa tar ju STUDENTEN.



Efter tårta, mat och en och en annan cider så ska vi hem till mamma och pappa för att fira en annan liten prinsessa
Rebecka blir nämligen 9 år. GRATTIS.



Jag och filip var på väla igår och handlade lite presenter.

Efter det så bilr det fest i stan. fuck yeah...

Nej dags att duscha.

peace

Kommentarer
Postat av: Manda

Tack återigen för att ni kom osv. :)<3

2009-06-14 @ 09:02:10
URL: http://amandamarina.blogg.se/
Postat av: Sofie

hellu. låter som en nice helg ju! vi får ses snart igen! om du vill :) försöker tänka ut nåt vi hade kunnat göra.. hmm.. har du nåt förslag? kraam

2009-06-15 @ 14:15:52
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0