älskar dig 4 varv runt månen och tillbaka

tjingeling.

Dagen har varit relativt lugn, är fortfarande lite chockad efter gårdagen.
Jag jobbade 4 timmar idag skönt att känna sig lite nyttig för en gångs skull.
Efter jobbet så körde jag hem till mamma och hälsade på en timme.
Jag har lånat en bil av filips pappa som jag får lov att ha tills något annat dyker upp.

Resten av kvällen har bestått av desperate housewifes och lite andra program.
Har precis bakat en kladdkaka med cashewnötter i, väntar bara på att den ska bli lite svalare.

sitter ensam i soffan och räknar dagarna till när filip ska komma hem, skulle verkligen vilja ha en av hans mysiga kramar just nu.

Filip är som sagt i norge i en vecka och lever vildmarksliv.
Han åkte i söndags så det är inte så lång tid tills jag får träffa honom igen.

Vi har varit tillsammans i mer än 4 år och jag känner mig fortfarande upp över öronen förälskad i honom, kanske inte varje dag men ganska ofta.
Han kan verkligen få mig att skratta och när han säger att han älskar mig så vet jag verkligen att han menar det.
Klart att vi bråkar ibland, ett tag lite för mycket.
Men just nu så känns det inte som att vi har något direkt att bråka om, bara en och annan strunt sak.
när jag är med honom så känner jag mig lycklig.
Han är min prins och jag är hans prinsessa och buddy är vår lilla prinskorv, hahaha




nej nu är nog kakan sval nog.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är bra med kärlek :) så härligt! o kladdkakan låter god! vad underhåller du dig med nu när han är i norge då? kram

2009-06-03 @ 09:26:30
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: sara

jo det var kallt :O och storm typ! haha xD finns bara en jessica, var rädd om henne :) <3

2009-06-03 @ 09:52:36
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

var jobbar du nu? antingen har jag uselt minne eller har du inte berättat för mig.. hmm? åh vad myys, jag har änu inte intagit stranden! vi måste till stranden tillsammans i sommar :D visst? kraam

2009-06-03 @ 10:10:07
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

Och vips så kom prinsen hem fortare än du trodde fniss, lagom till huset fullt med galna töser i pyjamas haha.

Kram

2009-06-10 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0