Im in love with a farytail

Senaste veckan har mitt liv gått ut på att jobba och rida. (och självklart fira midsommar)
Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet, för en gångs skull så känns det inte som att man arbetar bort sitt liv, jag jobbar så pass bra tider så att jag hinner med att leva lite oxå, jobbar jag morgon/dag så har jag hela kvällen på mig att rida och hitta på roliga saker och jobbar jag kväll så har jag hela dagen till att göra vad jag vill.

Igår så jobbade jag från 8.00 till 16.00 sen så körde jag hem och grillade med filip och hans pappa och hans flickvän, filles bror och hans flickvän.


Efter det så körde jag och hämtade malin och åkte till stallet.
Vi red från halv 7 till kvart i 10.
Helt underbart väder va det hela tiden.





Idag är jag ledig och ska snart gå ut och rensa lite i mitt trädgårdsland.
Men ni kan ju gissa vad jag ska göra lite senare idag?
RIDA SÅ KLART.

Jag avslutar mitt inlägg med lite midsommar bilder, Regnet öste ner men vi hade lika mysigt och trevligt ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0