Yes YES YES YES

hej hopp.
Jag har inte uppdaterat på ett tag nu, har helt enkelt inte haft lust.
Saker och ting rullar på här som vanligt.

I lördags var 5 stycken 11 åriga fnittriga tjejer på besök. Malin hade pyjamas party hemma hos mig.
Amanda och hennes lillebror var oxå här och hjälpte till med att busringa och liknande.
Vi hade jätte skoj.
Hoppas du gillade ditt party malin : )

på natten så sov 4 tjejer nere på soffan och jag, amanda, samuel och fille sov där uppe i vår dubbelsäng. Mys.

I söndags så var det soft dag med filip som vanligt. Vi spelade bingo lotto och åt tacos.

Igår var jag på jobb intervju på ica maxi i hyllinge and belive it or not JAG FICK JOBBET. YES yes YES yes..
Så jag ska på möte idag kl 13.30
Innan dess så ska jag hem till mamma och hämta tomat plantor och sen så ska jag in till mammas granne och betala för äggen som jag köpte igår. Ekologiska of course.

Jag är även riktigt sugen på att besöka lilla present boden i åstorp.
Dom har en massa fina saker.



Smaksatt honung
...



Handduks bakelser...



Fina burkar..



underlägg...


Doftljus..

Med mycket mer.

http://www.lillanspresentbod.se


Nej nu ska jag äta upp min frukost och sen så ska jag tvätta av min ansikts mask.

Peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hejje

Tack för att du var så gullig att du fixade party för din syrra..puss puss

Jag vill gärna följa med till den presentboden i åstorp!!Vill ha smidessakerna;)

Jag uppskattar att du inte är fröken präktig gumman ska du veta,jag gillar att du alltid är dig själv o att du är sådär go som bara du kan vara ;)

Love you gummz o grattis till jobbet!!Puss kram mamma

2009-06-09 @ 22:19:24
Postat av: Sofie

heej :) var har du tagit vägen? du har inte skrivit till mig på evigheter känns det som.. =/ GRATTIS TIL JOBBET!! superkul ju! det var verkligen roligt för dig, så du inte deppar ner dig.. som många andra säkert gör nu i finanskrisen. aja men grattis jessie och gulligt av dig att du ordnade pyamaspartyt. jag trodde du skulle låna ut huset till de, inte vara med själv men sen när jag läste ditt inlägg kom jag på... du är ju lektanten själv! höhö

2009-06-10 @ 00:01:33
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

GRATTIS!!!!!!!!

Du e världens bästa stora syster de vet jag dina syskon älskar dej!!!!

Perfekt att du får jobb på Ica Maxi lagom till din lillasyster e med på deras sommarskiva ;)

Puss o Kram ses på midsommar

Susse

2009-06-10 @ 15:08:30
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0