sjukhuset...

tjo..

Dagen har spenderats tillsammans med mamma och malin på sjukhuset.
Malin och mamma åkte hemifrån kl 07.00 imorse, jag kom in vid halv 12.
Malin har opererat bort sina halsmandlar.
Operationen gick snabbt och bra men timmarna efter var jobbiga för henne.
Hon var sjukt hugrig men kunde inte äta på grund av smärtan i halsen.
Det var kanske ingen jätte allvarlig operation men jag tycker att man man ska bli uppvaktad med presenter iaf.



Detta fick hon av mig och mamma :)

vår lilla fis ska sova över på sjukhuset inatt med pappa som sällskap.
Hoppas att hon kan sova och att hon inte har så ont i morgon.
På fredag ska jag och malin ut och handla för hon ska ha pyamas party hemma hos mig tillsammans med sina vänner på lördag.
Vi får hoppas att hon är pigg och glad tills dess.

Nej nu ska jag gå och borsta bissingarna (tänderna) och sen så ska krypa ner i soffan och se en film.


Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh vad gulliga ni är! ballongen var skitfin :D likaså lammet haha, vad perfekt :) och så gullig syrra som lånar ut sitt hus. du e alltför söt du.

2009-06-04 @ 14:00:35
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0