OBS...

Råkade precis klicka hem jessica simpsons nya parfym "fancy".
Den luktar så gudomligt, underbar och sjukt gott..
Måste måste måste ha den.

Jag provade med att tjata på fille lite men han berättade bara hur fattig han har och att han knappt hade råd att köpa mat m.m.
Vem behöver mat? det viktigaste är väll att man luktar gott eller?

Nej jag tog saken i egna händer och sa till mig själv:
Jessica, förstår du hur gott denna perfymen luktar? du måste ju köpa den det fattar du väll själv.
380 kronor är faktiskt inte sååå mycket, klart du ska unna dig.

(kostar 380 på internet och 480 i butik)

Och snäll som jag är så sa jag inte imot utan klickade helt enkelt hem den.
Palla bråka.





snart kommer jag att lukta godast i världen, fuck yeah...

peace ♥ and ice cream



Kommentarer
Postat av: mammsen

hahhaha....så du kunde inte motstå miss simpson.Den luktar verkligen gott så jag förstår dig ;)

Tack för sällskapet igår!Följer du med på avslutningen imorgon?

Kramiz mammsen

2009-06-11 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0